Postup nasazení

Postup instalace se může lišit podle typu software.

Obecná pravidla:
- zajištění vzdálené správy potřebných zdrojů (fyzický nebo virtuální/cloud. server, IIS, MS-SQL, koncová stanice, mobilní terminál, tablet, NB nebo PC příp. průmyslové PC/PPC)
- příprava WiFi připojení (pokud aplikace vyžaduje)
- instalace a nastavení potřebných SW komponent (provádíme většinou vzdáleně - bezpečným způsobem, jako VPN + RDP nebo TW apod.)
- předání "typové" dokumentace
- procházení aplikace s pověřenou osobou zákazníka (klíčový uživatel - KEY_USER), nastavení (provádíme většinou vzdáleně)
- přechod do testovacího provozu
- úpravy komponent, procházení s KEY_USER, donastavení (může projít i více cyklů)
- odsouhlasení "provozní" dokumentace
- přechod do zkušeního provozu - testování v reálném provozu vybranými uživateli
- případné změny v konfiguračním nastavení vlastností nebo SW úpravy ... dle poznatků/požadavků ze zkušebního provozu
- doplnění "provozní" dokumentace (dle potřeby)
- přechod do rutinního provozu
- předání zákazníkovi, vystavení a předání licenčního certifikátu na SW licence
- návrh přijetí režimu servisní podpory (servisní smlouva)
- servisní režim (včetně hotline, email. monitoring, pravidelná profylaktika atd.)